Adres: Ul. Rynek 1A |58-100 Świdnica
Nr konta: 20 2490 0005 0000 4530 2734 4022
Dane kontaktowe: +48 696 086 546 |biuro@spiks.org.pl |Facebook

Na szlakach pięknych Karkonoszy. Powrócił Rajd Górski SPIKS [ZDJĘCIA]

Pogoda nie rozpieszczała uczestników XX. edycji Rajdu Górskiego, organizowanego przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców i Kupców Świdnickich. Silny wiatr, mgła i deszczowa aura nie przeszkodziły jednak tegorocznym jego śmiałkom, by wędrować po górskich szlakach i podziwiać piękno Karkonoszy. Pozytywne nastawienie, siła ducha i zacięcie pozwoliły też zdobyć Szrenicę o wysokości 1362m.n.p.m. Rajd Górski to cyklicznie organizowana inicjatywna Stowarzyszenia Przedsiębiorców i Kupców Świdnickich, w której biorą udział jej członkowie, rodzina i przyjaciele. Niezmienne ma on zachęcać do aktywnego spędzania czasu, odkrywania polskiej natury i szlaków górskich. Jego celem jest także integracja i wspólna zabawa. Zapoczątkowany przez przedsiębiorcę oraz współzałożyciela SPIKS’u Jerzego Lepaka i kontynuowany od około 7 lat także przez członka SPIKS’u Radosława Nowickiego, w tym roku miał swoją XX. edycję.

Po kilku latach przerwy powędrowaliśmy w Karkonosze. Niestety, jak to już bywało na poprzednich rajdach, znów pogoda nie zamierzała nas rozpieszczać. Mimo to wszyscy uczestnicy zdecydowali się wyruszyć w trasę. Przy silnym wietrze dotarliśmy ze Szklarskiej Poręby do schroniska na Hali Szrenickiej. Rozgrzaliśmy się tam ciepłą herbatą i grzanym winem. Przez szczyt Szrenicy doszliśmy we mgle do schroniska Pod Łabskim Szczytem, gdzie zjedliśmy pierogi i nabraliśmy sił się przed dalszą częścią wyprawy – relacjonuje Radosław Nowicki.

Niesprzyjająca prognoza pogody niestety zmusiła uczestników do powrotu z turystycznych szlaków. – Rozpoczęliśmy długie, ale bardzo wesołe zejście z gór do Jagniątkowa, gdzie czekał na nas bus z przekąsami. Dowiózł on naszą gromadkę do hotelu Lake Hill w Sosnówce – opowiada.

Tegoroczny Rajd Górski (30.09-02.10) zakończył się zasłużonym odpoczynkiem i opowieściami. Popołudniowy relaks zaplanowany był w saunie i na basenie, a wieczorem spotkaliśmy się na wspólnej kolacji. Kolega Jurek Lepak – wielki miłośnik górskich wędrówek i organizator kilkunastu naszych rajdów – zabawiał towarzystwo, a opowieściom nie było końca. Wspominaliśmy tegoroczny rajd i jego poprzednie edycje. Do zobaczenia na kolejnej wyprawie – dodaje.